Зустрічали таку ситуацію, хочеться зробити кілька затяжок, але індикатор на POD-системі раптово починає блимати, а пристрій відмовляється працювати? Не поспішайте нервувати або шукати новий девайс. У більшості випадків цю проблему можна вирішити самостійно, і вам варто знати що сталося. Розберімось, чому так відбувається і як це виправити.
Якщо не хочеться читати, ось коротке відео, переглянувши яке ви дізнаєтесь всі нюанси
Ми не застрахуємо вас від усіх поганих випадків. Але можемо запропонувати купити перевірені та надійні подсистеми на нашому сайті. Ціни вас приємно здивують. А з недавнього часу з'явилася функція перевірка пристроїв перед відправленням.
А детальніше далі!
POD-системи часто знаходяться в кишенях, сумках або рюкзаках, де накопичується пил, крихти та інші дрібні частинки. Вони можуть потрапити на контактні площадки, порушуючи контакт між картриджем і самим подом. Через відсутність контакту індикатор, при затяжці, буде просто блимати, оскільки пристрій не бачить картридж і дає сигнал.
Для розв'язання проблеми достатньо зняти картридж і оглянути контакти на ньому та на подсистемі. Якщо є пил, залишки рідини або інший бруд, потрібно акуратно протерти їх серветкою або ватною паличкою. Це допоможе відновити роботу пристрою.
Ще одна причина - це несправність самого картриджа. Якщо він має заводський брак або перегорів, POD-система почне блимати, сигналізуючи, що не бачить картриджа. При перегоранні картриджа сигналом ще може бути запах гарі. В такому разі, на жаль, допоможе тільки покупка нового картриджа.
Так, банально, але інколи через несправності батареї або зарядної плати пристрій може погано тримати заряд або взагалі не заряджатися. Якщо індикатор блимає червоним, це означає, що заряд акб на нулі. Варто спробувати зарядити пристрій, якщо колір зміниться, то все файно, ви просто забули вчасно зарядити свій под. Якщо індикатор далі блимає червоним, при затяжці, то це вказує на проблеми з портом зарядки або батареєю. Вирішення в такому випадку - це ремонт або заміна пристрою.
У POD-системах контакти підпружинені, щоб щільно прилягати до картриджа. Якщо один із пінів запав усередину і більше не рухається, це може порушити контакт, що також призведе до блимання індикатора. У такому випадку, також допоможе тільки ремонт або заміна пристрою, оскільки проблема фізична.
Іноді проблема виникає через те, що опір нового картриджа не підтримується конкретною POD-системою. Фізично картридж може підходити, і бути відповідного бренду, але опір випаровувача несумісний з конкретним подом. Якщо опір занадто низький, пристрій просто відмовиться працювати з картриджем, через захист плати. Варто перевірити сумісність картриджа з вашим подом, інформацію можна знайти на сайті виробника або в інструкції.
Буває, що під час затяжки пристрій взагалі не реагує, немає жодного блимання. Одна з можливих причин перекриття датчика затяжки. У кожній POD-системі є маленький отвір, в якому є спеціальний датчик, який реагує на затяжку та активує при цьому нагрів. Якщо отвір перекритий, пристрій може не активовуватись. Варто оглянути отвір, і якщо він перекритий, обережно прочистити його. Якщо ж усе чисто, але пристрій все одно не працює, то, ймовірно, датчик вийшов з ладу, і POD потребує ремонту або заміни.
Найпростіше рішення, яке допоможе уникнути більшості з цих проблем, — це регулярна чистка POD-системи. Раз на кілька днів варто знімати картридж і протирати контактну базу та нижню частину картриджа серветкою. Це допоможе уникнути накопичення пилу та бруду, накопичення яких можуть перешкоджати роботі пристрою.
Регулярний догляд та правильне використання POD-системи допоможуть уникнути більшості проблем та забезпечити стабільну роботу пристрою!
Не знайдено дописів
Написати відгук